reklama

Dovolenka za všetky prachy - 2.časť

Slovenské cestovky ešte stále dojímajú ...Jeden by si myslel, že slovenský trh už koho toho vychoval a plev akosi sám uschol, ale bohužiaľ v tomto prípade platí, že burina má tuhý koreň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Naša tortúra mala počas niekoľkých po sebe nasledujúcich dní obrúsenejšie rozmery,kedže more bolo katalógovo úžasné a naše zmiešané pocity zachraňoval hlúčik našich známych, ktorí prežívali podobné radosti v menších obmenách. Tak sme si priebežne robili skupinové terapie, čo nás, samozrejme, ešte viac zbližovalo a zrazu sme si samovoľne privykali na "služby" cestovnej agentúry Tiptour. Na 4. deň našej dovolenky sme sa, bohužiaľ, rozlúčili s našimi spolupútnikmi ubytovanými v ďalšom penzióne spomínanej cestovky, ktorí, aby nevyšli z cviku, absolvovali ešte v poslednú noc nočné branné cvičenie, keď sa im úspešne o 01:00 v noci v spánku rozletela posteľ. Zábavná hra "Kto skôr zloží posteľ", prestala byť "in",keď sa po niekoľkých pokusoch s otlačeným profilom postele na rukách snažili zaspať a posteľ si, samozrejme, znova vybrala iný tvar. Ráno o deviatej sa izby uvoľňovali a miestne "housekeeper" boli tak radikálne, že ľudské telesné pochody po raňajkách mali smolu a vyhadzovalo sa aj z WC.To, ak ste boli náhodou ženou a zostali ste v situácii,ktorej sa každá chce na dovolenke vyhnúť/ a to nejde ani s Tiptourom/, sa tu ukázalo osudné. Dostať "svoje dni" v posledný deň dovolenky, keď sa odchádza o 18:00 a samotný delegát nie je ochotný pokytnúť vám kľúče od sprchy/ vy ste už predsa od 09:00 bez izby/ je viac než smutné... Toto konkrétne sme sa našťastie dozvedeli až následne, inak by naše nasledujúce konflikty mali ešte pikantnejšiu podobu. Aby som sa teda vrátila k nám - mali sme pred sebou ešte 3 dni dovolenky, čiže menej ako polovicu, a to bolo zrejme dôvodom, prečo si prevádzkar povedal, že vegetariánka pre neho prestáva byť zaujímavá a na jedlo pre mňa sa od tohto momentu jednoducho vykašľal./ aby som nebola veľmi kritická, raňajky spomínané v prvej časti článku boli stále../ A tak ma pri tmavom okienku na výdaj stravy vítala veta delegáta: "Dnes Vám nič neposlali..." , Môžem Vám dať suchú ryžu? Nasledujúci deň to v obmenách bola zemiaková kaša a posledný deň v slanej vode rozvarené cestoviny, ktoré delegát chvatne posypával kakaom, aby chytili aspoň nejaký tvar. Nebudem hovoriť o tom, že sa to nedalo jesť, pretože ani tí, čo jedli z masy jedla pre všetkých, sa šťastne netvárili, no v porovnaní so mnou na tom boli o niečo lepšie. Povedala som si "kľud, veď už ideme domov, nejako to vydržím..", no tento kľud mi vydržal až 30 metrov a musela som sa jednoducho vrátiť. Ešte som odchytila delegáta, ktorý na mňa "kukal" už pre istotu vyplašeným pohľadom. Ovládala som tón hlasu, dokonca až tak, že som z toho bola sama prekvapená a prosila som ho o vysvetlenie tejto situácie a o kontaktnú osobu, ktorej sa môžem sťažovať. /On, chudák, za to nemohol/ akurát že delegátom z Tiptouru zrejme zabudli povedať, že okrem toho, že vydávajú stravu, by mali riešiť aj "prípadné" problémy...A tak sa podujal aspoň telefonovať prevádzkárovi, aby som si to s ním /podotýkam ja/ vybavila. A prevádzkár..........nedvíhal.... Konverzácia viazla a pripadalo mi prirodzené , aby som si teda vyžiadala prevádzkarove meno s tým, že to budem riešiť následne. Ale to som netušila, že v Tiptoure skladali "bobríka mlčanlivosti" a zrazu akokeby zaťalo. Veta: "on nie je kompetentný poskytovať jeho meno" bola vyslovená v rôznych variáciách. Chvíľu som si myslela, že by partizáni mali z delegáta radosť, ale to len do chvíle, keď som sa ho spýtala na štruktúru Tiptouru, s tým, kto je za čo zodpovedný a zrazu hľaď: "No hlavný je prevádzkár Marek Nemeček".........a, bolo. Bol z toho taký domotaný, že som ho dokonca musela upozorniť, že meno zodpovedného mi práve povedal. Zbledol, no pozbieral sa a dokonca sa medzi nami prelomili ľady a zhruba načrtol pochybné vzťahy panujúce medzi delegátmi, nadriadenými a samotným pobočkami Tiptouru na Slovensku. Nakoniec sme si dokonca popriali veľa sťastia, no to som ešte netušila, koľko ho ešte budeme potrebovať...... Koniec 2.časti

Ingrid Višňovská

Ingrid Višňovská

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

nikdy nehovor nikdy Zoznam autorových rubrík:  medzi nebom a zemounezaradenéfaktor PSYK.K./kvapka z kultúry/Laplandnepodarky

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu